1. Zaujměte v úvodu
Jako úvodní obrazovku webu dejte velkou fotografii, na které jste vy nebo vaše služba (foceno profesionálním fotografem), nebo originální obrázek něčeho, co vystihuje váš byznys.
K fotce vytvořte krátký titulek, který říká hlavní benefit vaší služby, a podtitulek, který dovysvětlí, co přesně nabízíte.
Pod text umístěte tzv. CTA (call-to-action) tlačítko, které návštěvníky webu vybídne k akci (např. Objednat konzultaci zdarma).
2. Uveďte důvody proč vaše služby
Sepište stručně tři nebo čtyři přidané hodnoty vašich služeb – proč si je mají lidé od vás koupit, co jim to přesně přinese?
V čem jste lepší než konkurence? Ke každému benefitu dáme ikonku. Návštěvník webu pak informaci mnohem snadněji vnímá.
3. Vžijte se do trápení a tužeb klienta
Jaké praktické problémy vyřešíte klientovi svou službou? Jaké starosti nebo stresy mu služba odstraní? Jaké má přání a sny, kterých chce dosáhnout? Co je jeho cíl?
4. Nabídněte řešení
Teď je ten pravý čas nabídnout mu vaše řešení na jeho problém. Konkrétně vyjmenujte, co všechno služba obnáší a jak mu jeho život změní k lepšímu. Zveřejněte i ceny, pokud je to možné.
5. Ukažte, co umíte
Předveďte lidem, co umíte, než si od vás nakoupí. Dejte jim příležitost poznat vás. Nabídněte jim něco opravdu kvalitního zdarma (volně nebo za e‑mail). Nebo pomocí blogu napište rady a tipy ve své oblasti, ocení to lidi i Google.
6. Co o vás říkají klienti
Lidé dají na zkušenosti ostatních, ukažte pomocí referencí, co o vás říkají vaši spokojení zákazníci. Nejlépe i s jejich jmény a malou fotkou.
7. Jak to funguje
Popište lidem postup vaší práce. Ve třech nebo čtyřech krocích předveďte, jak bude spolupráce s vámi (objednání služby) vypadat od začátku až do konce.
8. Odhalte svůj příběh
Řekněte návštěvníkům webu svůj příběh s pěknou fotkou. Toto pište uvolněněji, dejte tam něco ze sebe. Lidé příběhy milují.
9. Vyvraťte pochybnosti klienta
Zjistěte, co odrazuje klienta od koupě vaší služby. Čeho se bojí? Všechny tyto jeho vnitřní pochybnosti vyřešte v sekci Otázky a odpovědi.
10. Jak vás zastihnou?
Na závěr uveďte kontakty na sebe včetně sociálních sítí. Nezapomeňte na sídlo a IČO. Můžete použít i kontaktní formulář.